Reportasje i ukens Allers!

Da er dagen endelig kommet og jeg kjenner meg utrolig heldig og stolt over å få være med på et slikt spennende prosjekt. Dette hadde jeg aldri drømt om da jeg for 2.5 år siden lagde min aller første DesignKake :D Tenke seg til lille meg og kakene mine i Allers!


TUSEN TAKK til alle som følger meg på Facebook, instagram og her på bloggen for å ha gjort dette mulig :D Utrolig takknemlig!



Det brukes mye utstyr når en lager en DesignerKake ;) Mye kan gjøres med frihånd, men for det aller beste resultatet så lønner det seg å investere i litt verktøy. Her har jeg lagt alt klart før journalisten og fotografen kom på besøk :D


Dette var første gang jeg lagde denne type blomster med peonutstikkere (de store) :) Jeg synes de ble så utrolig fine at jeg nå har laget de på en bryllupskake i etterkant og denne kan du se Her hvor jeg også viser hvordan jeg lager blondene :D Egen trinn-for-trinn på blomstene finner du i innlegget Fantasiblomst til bryllupskaken. Til de små har jeg brukt Solsikkeutstikkere med ejektor.


Enkel og elegant pynt gjør de flotteste kaker :D Her, som en liten søt detalj, har jeg lagt på ett lite perlekjede laget med en silikonform. Lag gjerne også flere nyanser av den/de utvalgte fargene for variasjon.

Så nå er jeg en utrolig artig erfaring rikere og håper denne artikkelen får flere til å prøve å lage deres helt egne unike Designerkaker :D Og her på bloggen skal jeg fortsette å lage trinn-for-trinn på kakene og dele mine erfaringer som kan være til hjelp. Igjen, tusen takk for at du titter innom!
Du finner meg og kakene på både Facebook og Instagram :)


Etiketter: , , ,