Bryllupskake med detaljer i frisk sommerlig gul

Det enkle er ofte det beste! 3 etasjes bryllupskake fylt med nydelig Red Velvet og Creamy Cheese Frosting, min favoritt av alle kaker :D Dekorert med kun 3 fantasiblomster og perlerader i herlig frisk gul.




Fantasiblomster er en fantastisk flott blomst som lages med peonutstikker og jeg skjønner godt at den er blitt veldig populær på bryllupskaker :D Har du lyst til å prøve selv så har jeg allerede lagt ut eget innlegg med trinn-for-trinn beskrivelse som du finner Her. Denne er nok en av de enkleste blomstene å lage for hånd, så ikke vær redd for å prøve :D


Denne lille kaken på kun 15 cm lagde jeg av litt røre som ble tilovers og pyntet med en av de ekstra fantasiblomstene. Kan ikke la noe gå til spille av en så god kake :D Hadde forresten vært perfekt som toppkake på et cupcakestativ ;) 


Og ikke minst fikk jeg også mulighet til å prøve en av de nye Sugar Veil silikonformene som jeg har kjøpt. Trinn for trinn på hvordan slike dekorative blonder lages finner du Her :D


Nok en flott bryllupskake er klar for å feire kjærligheten! 

Om du synes det ser vanskelig ut å stable kaker kan jeg anbefale og titte innom innlegget Her hvor jeg har laget en beskrivende framgangsmåte på min metode :D Takk for at du tittet innom og håper du finner inspirasjon og kanskje noen tips til å lage din egen fantastiske kake :D Ønsker deg en riktig god helg!

Du finner meg og kakene på både Facebook og Instagram!

Etiketter: , ,